Våra affärsområden
Förvaltning
Vi driver och underhåller system så att de fungerar väl under lång tid och som kan förändras med användarens önskemål eller utifrån nya tekniska möjligheter. Genom samverkan och support erhåller kunden omvärldsbevakning. Processen ger oss ny kunskap som leder till bättre nytta och hållbara lösningar
Support
Support är den kärnverksamhet som vi prioriterar mest. Det ger oss en god kundrelation, bättre system och trygghet för kunden
Utveckling
En stor del av vår tid används till utveckling. Oftast är den dold bakom support och förvaltning men ibland gör vi en ny applikation tillsammans med en kund. Vi försöker att det vi utvecklar är öppet för alla och inte låst till en kund
Rådgivning
Vår kunskap om IT och GIS tillsammans med kundens kunskap om sin verksamhet brukar ge en god samverkan. Vi förmedlar vår omvärld kunskap om ny teknik och vad andra gör vilket bidrar till att kundens idéer kan förverkligas.
Utbildning
Vi håller utbildningar om alla våra system och applikationer. Utbildningarna sker oftast på förfrågan från kund, men ibland även som enstaka schemalagda kurser.